Wednesday, November 11, 2009

Episod Rindu...

Hari ni aku nak citer pasal rindu je...


Banyak hal yang membuatkan aku rindu...


First sekali budak ni...



Nur Syafiqah Yasmin...



Mak call aku ari tu..mak kata dia dah mula berlari dah...
Korang tau tak...aku tak sabar nak jumpa dia...


Masa cuti raya ari tu dia baru pandai berdiri2 je..


Sekarang dh berlari plak...


Mestilah aku teruja abes...
Tak sabarnye nak balik...

Lepas tu...aku mestilah rindu kat buah hati aku...




Mohammad Taqiyuddin...
Dah seminggu kot tak jumpa..haah...seminggu...

Dah la cuti nanti dia balik lambat...

Kononnye nak g Pantai Morib...de kursus...Bola Sepak Pantai...

Ntah la...letih aku tengok...

Sume jenis sukan nak follow...
Nak halang...dah memang minat dia...biarlah...
Aku tak kisah pun...

Cuti ni kawan2 ramai yang naik pelamin...
Dia mesti tak boleh pegi...

Boring betul...
Emmm...



Third...aku rindu kat kawan2 masa sekolah...




Amoy...Atie...Aini...
Rindu sangat kat diorg...

Walaupun aku dengan Atie dah makin jauh...
Tapi aku tetap ingat dia...

Biarlah dia buang aku jauh mana pun...

Tapi dia tetap di hati aku...

Ingat diorg Ingat zaman Sekolah...




2 comments: